Gruzini w Armii Polskiej

Jakie są zwyczaje i mentalność mieszkańców Gruzji? Różnice kulturowe i podobieństwa. Związki i relacje polsko-gruzińskie...

Moderują: Krzych Dąbrowski, Mateusz Bajek

Gruzini w Armii Polskiej

Postprzez Gilevich » Pn paź 27, 2008 10:40 pm

Witam, zwracam się z prośbą o pomoc do społeczności forumowej. Jestem studentem trzeciego roku Historii i w swojej pracy licencjackiej chce zająć się Gruzinami w Wojsku Polskim w 20leciu międzywojennym, zależy mi żeby moja praca była rzeczowa i dokładna. Oczywiście zacząłem tworzyć już bibliografię i zbierać materiały jednak zdając sobie sprawę że co 2 głowy to nie jedna, chciałbym prosić o każdą przydatną informacje na którą się natchnęliście w literaturze, internecie lub kontakt jeśli znacie osoby znające zagadnienie lub mające z nim jakiś związek a mające chęć o tym opowiedzieć. Za wszelką pomoc z góry dziękuje i czekam na wszelkie sugestie, propozycje itp.
Pozdrawiam!
Ostatnio edytowano So sty 10, 2009 10:35 am przez Gilevich, łącznie edytowano 1 raz
Gilevich
Amator Kaukazu
Amator Kaukazu

Założyciel tematu
Status: Offline

Postprzez kapitannn » So gru 06, 2008 8:10 pm

Oglądałem swego czasu. Bardzo ciekawy dokument.

"W rogatywce i tygrysiej skórze"

http://video.google.pl/videoplay?docid=-2426347502757161895&ei=P746SeW8Ip3EiQKG0K2sCQ&q=W+rogatywce

Tutaj informacje z wiki:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gruzi%C5%84scy_oficerowie_kontraktowi

Pozdrawiam! :)
kapitannn
Poznający Kaukaz
Poznający Kaukaz

Postprzez Gilevich » So sty 10, 2009 10:36 am

Dzięki Wielkie w prawdzie oba znam ale mimo wszystko dziękuje za zainteresowanie! pozdrawiam!
Gilevich
Amator Kaukazu
Amator Kaukazu

Założyciel tematu

Postprzez Gilevich » Pn kwi 13, 2009 10:38 am