Twoje konto

GTranslate

AGROTURYSTYKA W GRUZJI

11 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
Obrazek użytkownika majka
Poznający Kaukaz
Niedostępny
Ostatnio był(a): 11 lat 9 miesięcy temu
Dołączył: 15.04.2008 - 16:53
15 Kwiecień, 2008 - 16:58

AGROTURYSTYKA W GRUZJI

Hej. Jestem studentka turystyki na zajecia musze zrobic POSTER na wybrany temat o Gruzji. Poster(mam nadzieje ze wiecie co to) :) musi byc bardzo dobry, bo wykladowca jest wymagajacy:// Dlatego pisze na forum licze na Wasza pomoc kochani. Pomyslalam o agroturystyce w Gruzji, ale nie wiem czy znajde odpowiednio duzo informacji. Szukam tematu ciekawego,...niepowtarzalnego. Piszcie swoej opinie prosze, wrazenia. Ponizej podaje swoj adres e-mail,przysylajcie mi prosze zdjecia, informacje, moze ktos pomoze mi w zrobieniu posteru:)) Prosze o pomoc. MAJKA :lol:

onet_pl0@op.pl

Obrazek użytkownika Mateusz Bajek
Tamada
Niedostępny
Ostatnio był(a): 2 lata 1 miesiąc temu
Dołączył: 11.11.2006 - 17:39
15 Kwiecień, 2008 - 17:04

Myślę jednak, że nie wszyscy będą wiedzieć co to poster...

Mateusz Bajek

Obrazek użytkownika majka
Poznający Kaukaz
Niedostępny
Ostatnio był(a): 11 lat 9 miesięcy temu
Dołączył: 15.04.2008 - 16:53
15 Kwiecień, 2008 - 17:06

poster to graficzne przedstawienie swoich badan :) Maja byc w nim konkretne informacje i ciekawe zdjęcia :) to tak z grubsza :)

Obrazek użytkownika Phlox
Poznający Kaukaz
Niedostępny
Ostatnio był(a): 8 lat 2 mies. temu
Dołączył: 26.11.2007 - 22:31
15 Kwiecień, 2008 - 22:21

Wydaje mi się, że na forum i stronie je firmującej jest dostatecznie dużo informacji na temat, który podałaś. Myślę, że nie ma tutaj wiele do dodania.

Jeśli poster ma być dobry, to wymaga dużo pracy, więc życzę owocnego wyszukiwania informacji :)

Obrazek użytkownika fanka Gruzji
Dżigit
Niedostępny
Ostatnio był(a): 8 lat 3 tyg. temu
Dołączył: 27.07.2007 - 10:39
16 Kwiecień, 2008 - 09:58

czy zdjecie jak opycham sie chinkali bedzie wystarczająco ciekawe? :D a może jak wypijam szklaneczkę winka :D Pozdrawiam

Obrazek użytkownika majka
Poznający Kaukaz
Niedostępny
Ostatnio był(a): 11 lat 9 miesięcy temu
Dołączył: 15.04.2008 - 16:53
16 Kwiecień, 2008 - 19:41

Wiem. Informacji na forum jest tyle, ze nie potrzeba zadnej ksiazki to fakt. Jak nasz wykładowca sie pytał na zajęciach co wiemy o Gruzji to każdy tylko stolice potrafił wymienić i też no i gdzie leży Gruzja oczywiście. Przeczytalam to forum prawie od A do Z i wiem już bardzo dużo informacje takie, że w książce ich nie znajdę.

Tak się zastanawiam nad tą agroturystyką w Gruzji, bo na ten temat na forum nic nie znalazłam a myślę, że to ciekawy temat. Każdy z nas wie co to agroturystyka, więc jeśli macie na ten temat jakieś informacje to ja czekam z przyjemnością :)) he pozdrawiam wszystkich fanów Gruzji :)

Obrazek użytkownika marioo
Amator Kaukazu
Niedostępny
Ostatnio był(a): 6 lat 12 miesięcy temu
Dołączył: 11.02.2007 - 16:27
16 Kwiecień, 2008 - 21:10

Hej majka,

to lektura obowiązkowa dla Ciebie:
http://www.kaukaz.pl/kaukaz/faq_pytania/swieto_w_pszawetii.php
http://www.pankisi.org

Obrazek użytkownika majka
Poznający Kaukaz
Niedostępny
Ostatnio był(a): 11 lat 9 miesięcy temu
Dołączył: 15.04.2008 - 16:53
16 Kwiecień, 2008 - 21:52

Hej Marioo. Dzieki bardzo, juz tam bylam heh :) ale to wciąż za mało jak na poster....musze się bardziej zagłębić w temat :)) heh..ale dzieki za odpowiedz pozdrawiam

Obrazek użytkownika fanka Gruzji
Dżigit
Niedostępny
Ostatnio był(a): 8 lat 3 tyg. temu
Dołączył: 27.07.2007 - 10:39
20 Kwiecień, 2008 - 15:39

12 lipca bede na takim swiecie moge zrobic zdjecia i nagrac film jesli chcesz,mysle ze czas Cie nagli pewnie i bedzie za pozno?Pozdrawiam

Obrazek użytkownika majka
Poznający Kaukaz
Niedostępny
Ostatnio był(a): 11 lat 9 miesięcy temu
Dołączył: 15.04.2008 - 16:53
20 Kwiecień, 2008 - 17:43

nom za pozno..zaliczenie mam w czerwcu..:( ale dzieki za dobre checi :))

Obrazek użytkownika Anna Janicka-Galant
Kaukazofil
Niedostępny
Ostatnio był(a): 5 lat 4 dni temu
Dołączył: 14.05.2008 - 18:54
14 Maj, 2008 - 19:41

agroturystyka w Gruzji

Mam zdjęcia i namiary oraz informacje o agroturystyce w Swanetii, Adżarii i Edikilisi. Służę pomocą.

Aktualnie na wyprawie Oblicza Gruzji rozpoczętej jesienią 2012...

http://obliczagruzji.monomit.pl/informa ... cza-gruzji