Zakładki podstawowe

hOMER

Data publikacji Temat | komentarz Komentarz W dziale
10.01.2013 - 13:45 dojazd do kilku miejsc w Karabachu
KOMENTARZ:
Re: dojazd do kilku miejsc w Karabachu

Agdam kontrolowany jest przez jednostki Armenii i Karabachu. Ja podróżuje wlasnym autem wiec nie mialem problemu z wjechaniem do Agdamu.
Stacjonuje tam mega jednostka i w sumie to nie zatrzymywaly mnie nawet transporty żołnierskie. Generalnie nie wyglada sprawa źle jednak czy ktoś tam kogoś zawiezie to nie wiem.

Jak zaczęliśmy się panoszyć jeżdżąc między budynkami to nas wojsko już przegoniło. W trosce o nasze bezpieczeństwo i niechęć do dyskusji z mundurowymi - opuścilismy miasto. Tam z drogi nie da się zejsc bo wszystko zabezpieczyli prowizorycznymi ogrodzeniami ze wszystkiego (blachy, zasieki, czesci samochodow i domów). Nawet z auta nie wyszlismy.


Obszar ten byl kiedys Azerski jednak Armenia go przejęła.

co do Taq Jur to dojazd jest fantastycznie piękny bo wiedzie strzelistymi wąwozami i ciasnymi jak cholera. Część faktycznie jedzie się tunelem na szerokość jednego auta. Na końcu to:

zrobilismy po karabachu jedynie pętle wjezdzając M-11 od strony armeni przy jeziorze Sevan i przez Agdam, Stepanakert wyjechalismy oficjalnym wjazdem. Na wjezdzie nie bylo kontroli wiec i wiz nie trzeba bylo miec. Musielismy je jednak wykupic bo wyjezdzalismy oficjalnym i tam juz sprawdzali. Kupi sie za 10$ w stolicy jak potrzeba.

Rozmawiając z mieszkancami jeszcze w armenii jak i z policją w karabachu, otrzymalismy info ze lepiej z drogi nie schodzic. Te szutrowe też są bezpieczne ale kupą w krzakach to bym tam nie strzelał :D

Podróże i wyprawy
09.04.2013 - 17:54 Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"
KOMENTARZ:
Re: Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"

aa. no racja. zapomnialem ze uporalem się z tą angielską ale może ktoś by chciał i ją przetłumaczyć :)
ja dołożylem juz starań bo upolowalem wersję DVD i wytargałem z niej napisy OCRem :)
jakoś ojczysty język do mnie bardziej trafia :)

O Gruzinkach, Gruzinach i kulturze gruzińskiej
04.04.2013 - 11:44 Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"
KOMENTARZ:
Re: Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"

to niech go w koncu ktos przetlumaczy bo z Rosyjskim u mnie srednio a wole wszystko zrozumieć :)

O Gruzinkach, Gruzinach i kulturze gruzińskiej
10.01.2013 - 13:55 Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"
KOMENTARZ:
Re: Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"

o! dzieki za informacje! Już sie nie moge doczekac
W jakich kinach można go oglądnąć? w sieciowkach czy tych niszowych?
cos nie moge namierzyć go w krakowie :(

znalazlem wprawdzie na YT
[BBvideo 560,340]http://www.youtube.com/watch?v=T_bkRSx3EIA[/BBvideo]

ale cóż.. bez polskich napisów to nei to samo poza tym taki kraj to wole na dużym ekranie :)

O Gruzinkach, Gruzinach i kulturze gruzińskiej
18.03.2013 - 12:07 Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"
KOMENTARZ:
Re: Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"

ok. zatem zachęcam do przetłumaczenia

http://77.65.146.163:8080/MyWeb/grupawschodu/tmp/Lubov.s.akcentom.2012.English.txt

i oczywiscie poinformowania jak dobiegnie ono końca :)

O Gruzinkach, Gruzinach i kulturze gruzińskiej
07.03.2013 - 12:23 Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"
KOMENTARZ:
Re: Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"

hmm.
jakby ktos chcial to mam juz napisy. jednak jedynie w wersji ang
jakby komus chcialo się przetłumaczyć to mogę udostępnić :)

O Gruzinkach, Gruzinach i kulturze gruzińskiej
14.07.2013 - 18:05 Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"
KOMENTARZ:
Re: Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"

jak tam idzie tłumaczenie na PL ? :)

O Gruzinkach, Gruzinach i kulturze gruzińskiej
10.04.2013 - 18:04 Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"
KOMENTARZ:
Re: Film risyjsko-gruzinski "Lubow s akcentom"

w tym problem ze nie.
najpierw szukalem rosyjskich by je przetlumaczyc ale nie znalazlem.
znalazlem caly film na dvd i wytargalem z niego jedynie angielskie

teraz kolej na was by mi to przetlumaczyc za to ze zalatwilem angielskie :)
przeszukalem chyba wszystkie portale z napisami i nie ma absolutnie zadnej wersji

O Gruzinkach, Gruzinach i kulturze gruzińskiej
12.02.2014 - 21:47 Gobustan
KOMENTARZ:
Re: Gobustan

volta2:
jakie stada węży na plaży? nocowalismy tam na wysokosci gobustanu i nikt nic nie zauwazyl...
o jakich antylopach piszesz?
i gdzie granice parku których przekroczenie kosztuje 6 manatów? co w nim jest bo widzialem rysunki naskalne i wulkany nie płacąc za to poza opłatą w muzeum. Jest coś co pominąłem?

Informacje dla podróżnika i turysty
24.01.2012 - 18:26 Gruzja / Armenia / Azerbejdżan / Krym 2012r - ktoś chętny?
KOMENTARZ:
Re: Gruzja / Armenia / Azerbejdżan / Krym 2012r - ktoś chętn

poodpisywalem na PM/mail

noclegi planujemy bezplatne
czyli auto/namiot chyba ze nas ktoś przygarnie :)

Zaproszenia i ogłoszenia